Biskut Raya Yang Sedap

Posted by Hariz on Tuesday, May 19, 2015

Biskut Raya Yang Sedap sudah mula dicari. Selamat menyambut ramadhan al-mubarak. Moga ramadhan kali ini akan mendatangkan kebaikan dan keinsafan kepada kita semua lebih lebih lagi kepada diri aku sendiri. InsyaALLAH. 

Tak lama lagi dah nak raya. Sudahkan anda membuat persediaan untuk menyambut perayaan? Ada yang nak sambut raya dengan tukar perabot dan langsir baru. ada juga yang cat rumah baru. dan ada juga yang buat dengan menukar bini baru. Eh! Hahaha...



Siapa pernah cerita tentang pengalaman makan biskut raya? Tak ada. dan tak ramai yang buat cerita kerana benda ini tak sepenting lemang, ketupat dan rendang. Kalau diikutkan pengalaman makan biskut raya yang sedap, aku memang sukakan biskut raya. salah satu daripada biskut raya kegemaran aku adalah biskut coklat yang dalamnya ada kacang.

Ada macam-macam biskut raya yang boleh didapati di pasaran. Ada macam-macam resepi biskut raya yang di jual. aku dulu-dulu pun tolong pakcik aku jual biskut raya. Masyuk pun masyuk sedap pun sedap.

Apa yang aku nak ceritakan kali ini adalah tentang pengalaman aku dalam memilih biskut raya. Bagi aku, kesedapan adalah perkara pertama yang ada dalam pemilihan aku. perkara cantik atau tidak adalah perkara kedua yang aku akan letakkan dalam list.

Begitu juga dengan bentuk biskut raya tersebut. Aku tak pentingkan bentuknya. Asalkan sedap. Aku bedal ja. Keh keh keh. Makanya, buatlah biskut raya yang sedap. Confirm aku akan membedal dengan lahap dan kalian akan berasa sangat bersyukur kerana biskut raya kalian berjaya aku bedal  dengan gembiranya. Harus di ingat, menggembirakan tetamu adalah suatu kewajipan. Hahaha...

Kebanyakan orang zaman sekarang hanya membeli biskut raya dari luar. Ada yang buat Tempahan biskut raya 2015. Tetapi lebih ramai yang beli dari jualan bazar. Apa pun pilihan mereka. Biskut raya itu tetap biskut raya. Tak gitu?

Jika ada yang rasa bahawa makan di hari raya adalah sebatas lemang dan rendang, mereka akan tersilap. Kerana tidak semua orang suka makan makanan berat-berat di rumah setiap yang dikunjungi oleh mereka. Jadi biskut raya adalah pilihan mereka yang terbaik. Maka sediakanlah biskut raya yang sedap untuk mereka atau mereka akan pulang dengan perasaan hampa.

Selamat melayan tetamu dan selamat makan kuih rayaaaaaaaa. Keterangan lanjut boleh dapatkan di http://www.anekabiskutraya.my/

{ 2 comments... read them below or add one }

Pak laha said...

Saya Pak:Laha Pengunjung Baru Di Blog Ini Ingin Mengucapkan Terima Kasih Banyak Kepada Aki Wali Sentono Karna Berkat Bantuan Pesugihan Putih Sebesar 250,Jt Yang Aki Berikan Saya Tidak Tau Harus Berbuat Apa Untuk Membalas Kebaikan Aki Wali Sentono Awalnya Saya Kurang Yakin Dengan Adanya Pesugihan Tapi Dengan Ekonomi Tidak Perna Bercukupan Di Tambah Hutang Lagi Menumpuk Sudah Berapa Banyak Paranormal Yang Saya Hubungi Tidak Ada Satupun Yang Berhasil Malahan Hutang-Hutang Saya Bertambah Banyak Cuma Aki Wali Sentono Yang Memberikan Hasil Melalui Bantuan Pesugihan Putihnya Akhirnya Saya Bisa Sukses Kini Kehidupan Saya Sudah Jauh Lebih Baik Dari Sebelumnya Ini Semua Berkat Bantuan Aki Wali Sentono Bagi Teman-Teman Semua Punya Masalah Ekonomi / Terlilit Hutang Mau Sukses Seperti Saya Silahkan Hubungi Atau Wa Di No. 0823-9369-4699 Aki Wali Sentono Atau Kunjungi Website Untuk Info Lebi Jelas >>=> [ KLIK DISINI PESUGIHAN UANG GAIB ] Saya Akui Beliau Paranormal Yang Bisa Di Percaya Karna Betul-Betul Memberikan Hasil Inilah Kisa Nyata Dari Saya Pak:Laha Tidak Ada Unsur Kebohongan Dalam Hal Ini Terima Kasih..

INFO PESUGIHAN UANG GAIB KLIK >>=> https://uanggaib999.blogspot.co.id

Pak laha said...

Saya Pak:Laha Pengunjung Baru Di Blog Ini Ingin Mengucapkan Terima Kasih Banyak Kepada Aki Wali Sentono Karna Berkat Bantuan Pesugihan Putih Sebesar 250,Jt Yang Aki Berikan Saya Tidak Tau Harus Berbuat Apa Untuk Membalas Kebaikan Aki Wali Sentono Awalnya Saya Kurang Yakin Dengan Adanya Pesugihan Tapi Dengan Ekonomi Tidak Perna Bercukupan Di Tambah Hutang Lagi Menumpuk Sudah Berapa Banyak Paranormal Yang Saya Hubungi Tidak Ada Satupun Yang Berhasil Malahan Hutang-Hutang Saya Bertambah Banyak Cuma Aki Wali Sentono Yang Memberikan Hasil Melalui Bantuan Pesugihan Putihnya Akhirnya Saya Bisa Sukses Kini Kehidupan Saya Sudah Jauh Lebih Baik Dari Sebelumnya Ini Semua Berkat Bantuan Aki Wali Sentono Bagi Teman-Teman Semua Punya Masalah Ekonomi / Terlilit Hutang Mau Sukses Seperti Saya Silahkan Hubungi Atau Wa Di No. 0823-9369-4699 Aki Wali Sentono Atau Kunjungi Website Untuk Info Lebi Jelas >>=> [ KLIK DISINI PESUGIHAN UANG GAIB ] Saya Akui Beliau Paranormal Yang Bisa Di Percaya Karna Betul-Betul Memberikan Hasil Inilah Kisa Nyata Dari Saya Pak:Laha Tidak Ada Unsur Kebohongan Dalam Hal Ini Terima Kasih..

INFO PESUGIHAN UANG GAIB KLIK >>=> https://uanggaib999.blogspot.co.id

Post a Comment